Day 3: Και εγένετο Steam controller!!!


Wow. Αν και σήμερα περίμενα κάτι που να τείνει προς halflife, η ανακοίνωση του steam controller ίσως τελικά να είναι πολύ καλύτερα νέα!

  Πρόκειται για ένα χειριστήριο που θα συνδυάζει τα καλύτερα και απο τους δύο κόσμους. Θα ενσωματώνει τις λειτουργίες απο το ποντίκι και το πληκτρολόγιο επάνω σε ένα πλήρως προγραμματιζομενο χειριστήριο με ελάχιστο input lag!! Και όλα αυτά εφαρμόσιμα σε ΟΛΗ τη βιβλιοθήκη του steam!

Όλο το project θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συμμετοχή της κοινότητας και τα χαρακτηριστικά του είναι τα παρακάτω:

 

  • Dual trackpads – high resolution and in place of analog sticks. Both are clickable and the resolution “approaches that of a desktop mouse”

  Διπλά trackpads τα οποία θα λειτουργούν σαν τα analog sticks που έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Η απόκριση θα μπορεί να πλησιάζει σε αυτό που έχουμε συνηθίσει απο τα Mouse? Θα δούμε στην πράξη.

  • Haptics – “dual linear resonant actuators…capable of delivering a wide range of force and vibration, allowing precise control over frequency, amplitude, and direction of movement…delivering in-game information about speed, boundaries, thresholds, textures, action confirmations, or any other events about which game designers want players to be aware… As a parlour trick they can even play audio waveforms and function as speakers.”

  Το γνωστό μας rumble με ηχητικές δυνατότητες και προγραμματιζόμενο feedback που θα επιτρέπει “πραγματική” δόνηση. Τίποτα groundbreaking αλλα αν πρόκειται για οσο παραμετροποιήσιμο λένε τότε θα δούμε πολύ ωραίες εφαρμογές πάνω του.

  • Touch Screen – the center front of the controller will have a clickable touch screen. “When a player touches the controller screen, its display is overlayed on top of the game they’re playing, allowing the player to leave their attention squarely on the action, where it belongs.”

  Προγραμματιζόμενη οθόνη αφής πολλαπλών επιλογών. Quicksaves/ swaps/actions/ όλα με ένα tap. Πληροφορίες για το game εφόσον έχει προγραμματιστεί ανάλογα and so on. Σκεφτείτε κάτι σαν τη δεύτερη οθόνη του ds? Χάρτης? Inventory? Tips? Οι δυνατότητες είναι άπειρες. Η κύρια δυνατότητα όμως για αρχή θα είναι η άμεση και απρόσκοπτη πρόσβαση στο steam menu

 

controller bindings

 

  • Buttons – 16 buttons total (including clickable trackpads/touch screen), 8 of which will be usable without moving your thumbs off the trackpads. All buttons are placed symmetrically to allow for left and right handedness switchable via a software checkbox.

  Εδώ ξεφεύγουμε απο το κλασσικό layout των χειριστηρίων και έχουμε, εκτός απο τα bumpers και τα triggers, τέσσερα κουμπιά στο εσωτερικό του χειριστηρίου. Σίγουρα θα θέλει πολλή προσαρμογή αλλα εμπιστεύομαι την valve για κάτι τόσο καινοτόμο. Μέσα απο το beta testing θα δούμε αν θα χρειαστούν αλλαγή ή αν θα είναι the next best thing.

  • Shared Configurations – “Legacy mode” allows the controller to function as a keyboard and mouse. A configuration tool can be used to bind all functions, and configs can be shared via the steam community.


  Έτοιμα controller layouts απο το community ώστε να μη settάρουμε κάθε φορά τα κουμπιά απο την αρχή. Θα υπάρχουν πολλαπλά profiles που θα μπορούμε να κατεβάσουμε και γενικά η valve βασίζεται στο community για την επιτυχία αυτού του concept.

 

controller parts

 

  • Openness – The controller is designed to be hackable. “We plan to make tools available that will enable users to participate in all aspects of the experience, from industrial design to electrical engineering.”

  Και πάλι εμπιστοσύνη στο modding community ώστε μέσα απο τις βελτιώσεις του καθενός να προχωρήσουν αργότερα σε μία uber τέλεια έκδοση του χειριστηρίου. Ξέρουν οτι ο κόσμος με τις ιδέες και την ευρηματικότητα του καταφέρνει να κάνει θαύματα και θέλουν να το αξιοποιήσουν αυτό στο έπακρο.

 

  Overall μια πολύ ευχάριστη ανακοίνωση. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των κονσολάκηδων και των pc gamers ήταν αυτο το “σαν το mouse/keyboard δεν έχει” και γενικά η ακρίβεια και το input lag των χειριστηρίων. Αν η valve καταφέρει μέσα απο αυτή την κίνηση σε βάθος χρόνου να λύσει αυτό το θέμα θα έχει επιλύσει μια απο τις μεγαλύτερες αψιμαχίες του σύγχρονου gaming! 

 

  Αν θέλετε να έχετε στα χέρια σας ένα τέτοιο χειριστήριο για beta testing η διαδικασία είναι η ίδια ακριβώς με αυτή που περιγράψαμε στο άρθρο με τα steam machines. Κάντε τη διαδικασία με το sign up και τα friend requests και καλή τύχη!

Comments

comments