Αλλαγές στο League system απο τη Season 4


 

  Σε μερικές μέρες (11/11) γίνεται το reset, τελειώνει η season 3 και αισίως ξεκινάει η preseason 4 με όλες τις αλλαγές που θα ακολουθήσουν σε items, jungle, support, general gameplay κτλ. Πέρα απο το gameplay όμως, έχουμε και πολύ σημαντικές αλλαγές που αφορούν το league system.

  Την περσινή χρονιά με την εισαγωγή του league system πολλοί (κατα βάση όσοι είχαν δάχτυλα) είχαν ενστάσεις, αλλα πολλοί αντίστοιχα ένιωσαν το ladder anxiety να απομακρύνεται. Τα μαξιλαράκια των tier, η έλλειψη εμφανούς ELO και γενικά όλα τα babysit features ήταν ιδανικά για να πέσει ο κόσμος με τα μούτρα στα ranked. Αυτό απο τη μία ήταν καλό για το σύνολο των παικτών, αλλά απο την άλλη δημιούργησε πολλά προβλήματα όπως  το elo inflation και τους τρολομόνιμους κάτοικους του Division V.

  Το league system δημιούργησε και άλλα προβλήματα, όπως το clamping* που ήταν αηδιαστικό σε ορισμένες περιπτώσεις (ιδιαίτερα στα ανώτερα tier) και κυρίως στο d1 οπου είχανε στουκάρει μερικές χιλιάδες άτομα χωρίς να έχουν κίνητρο να παίξουν παραπάνω.

 

  Έτσι λοιπόν η Riot με το καλημέρα της Preseason 4 θα εισάγει τις παρακάτω αλλαγές στο League system:

 

  • ΔΕΝ θα υπάρχει πουθενά clamping ΕΚΤΟΣ απο το Diamond 1

  Αυτό γίνεται ώστε να εξασφαλίσουν οτι στο challenger μπαίνουν μόνο οι καλύτεροι. Αυτό το εκλαμβάνω ως “το lol πλέον είναι ένα ατελείωτο grind”. Μου αρέσει απο τη μία που δεν θα υπάρχει clamping και θα ανεβαίνεις κανονικά, αλλα απο τη άλλη το elo inflation (αν τα lp gains παραμείνουν τα ίδια) θα περάσει σε άλλη διάσταση. Gold being the new bronze κτλ… Βασικά είμαι αρκετά σίγουρος οτι πειραματίζονται εδώ και καιρό με αυτό για να χαιδέψουν αυτιά.

  • Πλέον μπορεί κάποιος να πέσει Tier.

  Αυτο θα διορθώσει αρκετά προβλήματα στις V κατηγορίες. Δεν θα είναι ιδιαίτερα αυστηρό βέβαια, αλλά αν κάποιος είναι Gold V με Silver IV mmr και χάνει ατέρμονα παιχνίδια στα 0lp, τότε θα πέσει σε χαμηλότερο tier. ΠΡΙΝ πέσει θα υπάρχει warning στο profile οτι είναι στο όριο… Πάλι πολύ forgiving μου φαίνεται, αλλά σίγουρα θα μειωθούν τα τρολοκρούσματα. Να αναφέρω οτι το shielding με το που μπαίνει κάποιος σε καινούριο tier (απο silver σε gold ας πούμε) είναι 10 games. Απο κει και πέρα είστε στο έλεος του system.

 

  • Το Challenger tier αυξάνεται στα 200 άτομα.

  Τσίουμ φίουμ. Ιδιαίτερα σε μικρούς servers όπως ο δικός μας θα παραγίνει το κακό. Για να μη πώ για κάτι Oceania κτλ που με το που πάς 30 θα μπαίνεις challenger promo 😛 Χάνει την αίγλη του. 100 was more than enough.

 

 

  Αυτά προς το παρόν. Για οποιαδήποτε περαιτέρω αλλαγή θα υπάρξει update. Like στο facebook για άμεση ενημέρωση και τα γνωστά…

 

 

*Clamping: Όταν το mmr κάποιου που είναι στο division 1 ενός tier δεν είναι αρκετό ώστε να ανέβει στο επόμενο Tier. Έτσι είχαμε περιπτώσεις όπου κάποιος μπορεί να έπαιρνε +0/1lp και να έχανε 5.

 

Comments

comments