LoL – Ανάλυση του Patch 3.13


 

  Θα κάνω ένα γρήγορο πέρασμα στο patch 3.13. Δε θα παραθέσω τα πάντα απο το ίδιο το patch γιατί νομίζω οτι είναι κουραστικό. Bάζω μόνο όσα είναι άξια προσοχής

 

Client

Αλλάζουν κάποια πραγματάκια στον client ώστε να μπορούν να δίνουν loss forgiven πιο εύκολα όταν οι servers τα πίνουν και να απενεργοποιούν αντικείμενα άμεσα όταν bugάρουν χωρίς να χρειάζεται να κλείνουν τα ranked queues

Επίσης πείτε γειά στα team εικονίδια των world finals μιας και βγαίνουν απο τον client.

 

Friend list

Bug fixes για να διορθωθούν κάποια προβλήματα με τη friend list. Άτομα που φαίνονταν offline παρόλο που ήταν on, bugαρισμένα friend request κτλ

 

Game Interface

ΠΟΛΥ σημαντική αλλαγή αν και minor. Το chat δεν θα scrollάρει αυτόματα προς τα κάτω όταν κάποιος γράφει κάτι ingame. Αν έχετε προσπαθήσει να βρείτε κάποια timer και το chat σας trollαρε και πήγαινε προς τα κάτω επειδή κάποιος σπάμαρε, θα το εκτιμήσετε ιδιαίτερα.

 

In game Mechanics


Attack Speed slows: Πλέον κάποια attack speed slows που ήταν uncleansable θα μπορούν να βγαίνουν με το cleanse και οποιοδήποτε debuff removal (φαντάζομαι και το qss). RIP εκνευριστικέ Nasus.

Dash Champions: Κάποιοι champions όπως η Vi, o Nocturne, o Jarvan κτλ πηδάνε πάνω σου. Αυτοί μέχρι πρότεινως κατα τη διάρκεια του dash ήταν ουσιαστικά invulnerable. Πλέον αν πιάσουμε ένα snare (morgana/lux Q ας πούμε), θα έρθει εκεί που είναι να έρθει και μετά θα snareαριστεί (καινούριες λέξεις στο nolife) με το που φτάσει. Αυτό είναι για να μπορεί να υπάρχει counter play σε ήρωες όπως ο malphite, nocturne κτλ που απλά έρχονταν πάνω σου χωρίς να μπορείς να κάνεις τίποτα

Stealth: Χαζομάρες. Όταν μπαίνουμε stealth θα γίνεται “φιμε” η οθόνη. Derp.

 

Champions:

 

Aatrox: NERF.

Attack speed nerf στο blood well. 30/35/40/45/50/55% απο εκεί που ήταν 50% σε όλα τα levels. Μεγάλη αλλαγή για το early game του Aatrox. Επίσης μειώσανε λίγο το damage των blades στο late game.

 

Ahri: NERF.

Απο που να ξεκινήσω και που να τελειώσω.

Passive: Απο flat 35% Spellvamp πλέον healaρει per enemy hit. Μόνο σε siege και σε τεράστια waves μπορεί να θεωρεί καλό αυτό. Αλλιώς χάνει αρκετό healing potential.

Fox-Fire(W): Μικρότερο mana cost αλλα πλέον κάνει πολύ λιγότερο damage όταν όλες οι σφαίρες απο το foxfire χτυπάνε έναν champion. Πάει το Dfg/Ulti/Foxfire τα πάντα πάνω σε έναν/ulti/ignite RIP. Aν δε maxάρατε w μέχρι τώρα σας λυπάμαι.

Charm(E): Πολύ μεγαλύτερο mana cost. Πλέον αυξάνει το damage της ahri στο target κατα 20%. Not bad.

Spirit Rush(R): Μικρότερο base damage, μικρότερο AP ratio.

RIP Ahri ήσουν καλή όσο σε abusαράν. Δεν ξέρω αν το 20% increased damage μπορεί να διορθώσει το άπειρο nerf σε ulti και w. Τα ξαναλέμε απο season 4 όταν θυμηθούν να σε ξεθάψουν.

 

Corki: NERF.

Μειωμένο base attack speed κατα 0.020.

Σιγά τα αυγά; Χεχ… γατούληδες. ΌΛΑ τα AS items scalάρουν με το base attack speed. So οτιδήποτε αγοράζετε στον corki που να έχει attack speed είναι nerfed. Το μόνο καλό είναι πως ο corki είναι περισσότερο caster, οπότε ΟΚ…

Missile Barrage(R): Μειωμένο base damage στα early levels. Το cdr πλέον ΔΕΝ επηρεάζει το missile charge (πόσο γρήγορα “γεμίζουν” τα missiles) και τέλος απο 1.2 το cooldown ανάμεσα στα missiles πήγε 2 δευτερόλεπτα.

Με λίγα λόγια ο corki θα παίζεται και παλι αλλα του αφαίρεσαν πάρα πολύ απο το burst potential και επίσης με το cdr nerf και το base damage χτυπάνε πολύ τους AP corki.

 

Fizz: NERF

Seastone trident(W): Ap ratio απο 0.35 σε 0.15. Viable και πάλι απλά τα auto attacks του δεν θα πονάνε τόσο πολύ. Το χρειαζότανε αυτό το nerf.

 

Heimerdinger remake: BUFF

 

H-28G Evolution Turret(Q): Πλέον βάζουμε 3 turrets στο max level. Tα turrets εκτός απο το απλό attack έχουν και το beam το οποίο έχει 0.5 Ap ratio, δυνατό base damage και βαράει ένα shot κάθε 12 δευτερόλεπτα. 3 turrets και beams με 0.5 ratio. OUCH.

Hextech Micro-Rockets(W): Έχει αλλάξει το targeting. Δε νομίζω οτι μπορώ να το περιγράψω πειστικά. Όπως και να χει πλέον ρίχνει 5 rockets προς ένα σημείο και απο εκεί “ανοίγουν”. Αν στοχευθεί σωστά μπορεί να πετύχει και με παραπάνω απο ένα rocket κάποιον enemy. ΚΑΘΕ ROCKET αυξάνει το damage κατα 20%. Με λίγα λόγια αν στοχεύσουμε σωστά πρίν “ανοίξουν” μπορούμε να έχουμε 100% damage boost πάνω σε κάποιον, όταν το κάθε rocket έχει καλό base damage και 0.45 Ap ratio. Δυστυχώς έχουν cappάρει το damage απο κάθε rocket αλλιώς είχαμε να δούμε πολύ one shot.

CH-I Electron Storm Grenade(E): Καλό base damage. 0.6 AP ratio και 35% slow με stun αν πιάσει “καλα”. Not bad at all.

UPGRADE!!!(R): Το επόμενο spell είναι free και έχει bonus effects (3 bounce με 80% slow και stun στο Ε, 4 rockets waves στο W και πιο συχνά beams στο Q). OP. Αυξάνει τα ήδη αστεία base damage και ap ratios και έχει cd 70sec το οποίο σημαίνει οτι με max cdr (που επηρεάζει και το turret charge) μπορούμε να έχουμε ulti κάθε μισό λεπτό. ΟΚ…

Προσωπικά απο αύριο πάω heimer yolo SoloQ μέχρι να καταλάβει η Riot τι τέρας έχει δημιουργήσει.

Jinx: NERF

Μειωμένο attack speed bonus απο το minigun(έπρεπε) και μειωμένο damage απο το Zap(W) στα early levels. Σχετικά μικρό το κακό και σίγουρα έχουν να έρθουν και άλλα nerf.

 

Kassadin: NERF

Δεν παίρνει καθόλου magic resist per level (απο 1.25 πρίν). Αυτο έγινε για να μειώσουνε λίγο το anti mage effect, αλλα το μηδέν είναι υπερβολή.

Νull Sphere(Q): Μικρότερο base damage και πολύ περισσότερο silence (1,5sec) στα early levels. Ενδιαφέρον.

Riftwalk(R): Μεγαλύτερο base damage και 0.1 ΑP ratio ανα stack. Κοστίζει 50% λιγότερο αν πετύχουμε champion.

Περίεργη αλλαγή. Θέλουν μάλλον να κάνουν τον kassadin πιο ευάλωτο αναγκάζοντας τον να είναι πάντα στη μέση ενός teamfight χωρίς καθόλου mr ώστε να κάνει damage. Αν και στα χαρτιά φαίνεται σαν buff η έλλειψη mr, το μικρότερο base damage και η ανάγκη να είσαι πάντα πάνω σε κάποιον με κάνουν να το θεωρώ nerf προς ουδέτερη αλλαγή. Θα δούμε στην πράξη.

 

Morgana: BUFF

Μεγαλύτερο attack range και attack speed (για πιο ανθρώπινο cs)

Tormented Soil(W): Μεγαλύτερο base damage και ελάχιστα καλύτερο ratio. Πλέον tickάρει ανα 0.5 δευτερόλεπτο (απο 1) και κάνει περισσότερο damage όσο περισσότερο missing health (δεν) έχει ο αντίπαλος. Ωραία αλλαγή για να μπορεί να κάνει damage και σε tanky targets. Μπράβο Riot.

 

Olaf: BUFF

Περισσότερη ώρα slow απο το axe, 20% παραπάνω attack speed level 1 στο W και λιγότερο self damage (30% απο 40%) στο Ε. 

Δυνατά buffs που θα ξαναφέρουν τον olaf σιγά σιγά στην επιφάνεια. Για μένα είναι ήδη δυνατό pick που απλά δεν έτυχε να έρθει στην επιφάνεια και αν κάνουν κανένα ακόμα ninja buff, όπως αυτό, θα πάει πάλι στο overpowered state που ήτανε παλιότερα.

 

Sivir Remake: DEPENDS

Attack Speed per level 1.6 απο 3.28!! Ouch!

Ricochet(W): Όταν ενεργοποιείται δίνει το effect για τα επόμενα 3 basic attacks. Έχει άπειρα bounce (όσο βρίσκει κοντινά targets θα πηγαίνει) και πάει στο κοντινότερο target. Ξεκινάει απο 50% damage per bounce στα πρώτα level και φτάνει στα 70% χωρίς να έχει base damage. Ψιλοαστείο wave clear όταν οι αντίπαλοι προσπαθούν να έρθουν στο tower ή να σπάσουν nexus και τίμιο % per bounce για τα teamfights.

Spell Shield(E): 0 mana cost αλλα δίνει πολύ λιγότερο αν μας κάψουν το shield (60 απο 150 ας πούμε στα early level)

On the hunt(R): Τεράστιο cooldown στο level 6 (120) που μειώνεται δραστικά μετά. Δίνει άπειρο passive attack speed στη sivir (40/60/80%) και δίνει ικανό movement speed (60%) όταν ενεργοποιηθεί. Afaic meh. Κακό ulti για AD θα προτιμούσα να το έβλεπα σε support. Δεν αξίζει το μάνα του παραμόνο για engage/disengage και γενικά το passive είναι η κύρια χρηστικότητα του.

Γενικά δεν είμαι σίγουρος. Ναι μεν δίνουν άπειρο AS στο level 6 αλλα το base AS nerf είναι εξωφρενικό. Το W είναι τίμιο. Γενικά δε θέλουν η sivir να βγάζει attack speed. Ξερό damage ώστε να βασίζεται στα bounce και στο W για να κάνει οτι κάνει. Δεν.. πραγματικά δεν.. Ίσως να υπολογίζω και κάτι λάθος. Θα δούμε στην πράξη.

 

Zed: Αλλαγή playstyle

Living shadow(W): 2500 απο 1500 travel time. Φέξε μου και γλύστρησα. Είναι που είναι μικρό το range του shadow πλέον δεν αξίζει κάν να το κάνει κανείς για να ξεφύγει ή να “μπεί”. Πιο γρήγορα φτάνεις με τα πόδια… Χειρότερο chase και χειρότερο escape σε ευθείες.

Death Mark(R): Το shadow spawnάρει εκεί που ξεκίνησε ο zed να κάνει την ulti, έχει μεγαλύτερο range και το shadow μένει πλέον για 6 δευτερόλεπτα(απο 4).

Άλλη μια περίεργη αλλαγή. Πλέον ο zed είναι “easy” και μπορεί να τον παίξει ο οποιοσδήποτε. Δεν έχει τίποτα complicated επάνω του ιδιαίτερα με την αλλαγή του ulti και το σαφές μπάινω/βγαίνω. Τα 2 έξτρα δευτερόλεπτα στο shadow καi το increased range θα δώσουν ευκαιρία για πιο αποτελεσματικά jukes αλλα και πάλι το αργό W με κάνει να θεωρώ ψιλοnerf τις αλλαγές.

 

Ziggs: BUFF

Περισσότερο damage απο την passive. Ευκολότερο target του Q (castάρει όταν το πατάμε και δεν περιμένει να φτάσει στο range), μεγαλύτερο range στο Ε(meh), και ΠΟΛΥ καλύτερο wave clear με το W(και το R, lol). 

Γενικά καλές αλλαγές που δεν αλλάζουν τίποτα το τρομερό στον ziggs αλλα τον κάνουν πιο viable.

 

Zyra: NERF

Deadly bloom(Q): Μικρότερο range και λιγότερο damage

Rampant Growth(W): Μικρότερο passive cdr (το μισό απο ότι έδινε σε όλα τα levels). Μικρότερο base damage και scaling και λίγο μεγαλύτερο range παράλληλα με ένα buff στο vision που δίνουν όταν τα πατάει κάποιος(ενεργοποιούνται πιο γρήγορα)

Stranglethorns(R): Δε stunnάρουν πλέον μετά το knockup (που ούτως η άλλως δεν έπρεπε αλλα riot είσαι)

Γενικά nerf στις support Zyrες. Οι αλλαγές δεν είναι κάτι τρομερό για τις Ap.

 

Minor changes:

 

Jarvan IV: NERF. Πιο δύσκολο να πιάσεi το Knock Up με το E/Q combo (μικρότερο radius)

Kha zix: BUFF. 10% παραπάνω slow απο τα evolved spikes

Master Yi: BUFF. Invulnerable απο target spells όταν κάνει alpha strike και μικρότερο mana cost στο meditate (50 σε όλα τα level)

Rengar: (NERF lol Rip) Πλέον βγαίνει απο το stealth όταν ξεκινάει για να πηδήξει πάνω σε έναν champion ώστε να μπορεί ο άλλος να αντιδράσει. (ένα καλό είχε ο rengar για να είναι broken πάει και αυτό)

Shen: NERF:  Μικρότερο radius στο taunt.(καλό nerf)

Swain: BUFF. Παίρνει 9% του maximum mana του για kill ή assists όταν έχει ανοιχτό το ulti. Πολύ καλό buff.

Syndra: BUFF. Μεγαλύτερο range στο Ε και quality of life αλλαγή στο R που λέει πόσες spheres θα χρησιμοποιηθούν.

Τhresh: WHAT. Κουλουβάχατα με το attack speed δε ξέρω. Μάλλον buff στο attack speed ή απλά κάποιο περίεργο balance για το animation.

Tryndamere: NERF. Το cooldown στο Ε του μειώνεται 1 δευτερόλεπτο ανα critical και όχι 2 για να μη κάνει τόσο safe split push. Fair enough.

Ashe/Leona/Soraka/Varus/Victor: BUFF. Το mana cost στα ulti τους πήγε στο 100.

 

Αλλαγές στο Treeline και στο Dominion:

Έχουν αλλάξει άπειρα πράγματα σε αντικείμενα για το dominion και τις τριάδες κυρίως όσον αφορά τα vision items για stealthed ήρωες κτλ. Ρίξτε μια ματιά στο link για περισσότερα info. Είναι πολλές μεν, αδιάφορες για τον περισσότερο κόσμο δε, αλλαγές.

 

Harrowing

 

Με αυτό το patch ξεκινάει και το harrowing οπότε είναι διαθέσιμα όλα τα legacy skins που είχαμε αναφέρει, η haunted zyra, η officer vi και το mystery gifting!

 

Όποιος θέλει να δεί τα full patch notes μπορεί να τα βρεί εδώ

 

Comments

comments