LoL – Ανάλυση των Patch notes 4.3


Καινούριο patch λοιπόν, οπότε ας το δούμε στα γρήγορα

 

Client

Μέχρι τώρα όταν το chat ήταν offline/είχε προβλήματα σύνδεσης, δε μπορούσαμε να κάνουμε invites για game. Πλέον μπορούμε! Πολύ σημαντική προσθήκη.

Στο lobby  όταν κάνουμε σε κάποιον invite δεν θα βλέπουμε μόνο accepted ή declined αλλα θα έχει περιγραφή τύπου:

  • Accepted
  • Pending
  • Declined
  • Accepted – Lobby Full
  • Accepted – Quit
  • Joined – Quit
  • Joined
  • Kicked
  • Banned

Champions

Buffάρανε το Phosphorus bomb (Q) του Corki. Πλέον έχει 0,5 bonus attack damage ratio κάνοντας το ένα απο τα δυνατότερα lvl1 spells σε AD.

Σίγουρα θα τον βλέπουμε πολύ πιο συχνά πλέον μιας και μετά το τελευταίο nerf είχε εξαφανιστεί απο το rift.

 

Nerfάρανε το Body slam (E) και το Explosive cask (R) του Gragas. Μικρότερο ad ratio στο Ε (το οποίο βοηθούσε πολύ και στο jungle clear αλλα και στα trades παρόλο που ο gragas παίζεται ap) και ελάχιστα μικρότερο ap ratio στο R.

Τίποτα συγκλονιστικό, ο gragas συνεχίζει να είναι καλό pick.

 

Nerf. Λιγότερο sillence και damage sto Null Sphere (Q) και λιγότερο damage στο Force pulse (E) για τον Kassadin. Οι αλλαγές έγιναν στα μεγαλύτερα levels των spells και δεν επηρεάζουν το (ήδη κακό) early game του kassadin. Έτσι αυτο το -20/40 damage σε ένα max level spell δεν θα κάνει και τρομερή διαφορά. Το silence είναι για μένα η μεγαλύτερη αλλαγή αλλα και πάλι ο kassadin θα είναι beast λόγω του mobility που έχει.

 

Overall Nerf που η αλήθεια είναι οτι το χρειαζότανε. Σχεδόν μηδένισαν το ad ratio στο Leap (E) απο 0.8 se 0.2 και το Evolved Q του πλέον κάνει λιγότερο % damage και λιγότερο damage σε monsters. Για να ισσοροπήσουν κάπως τα πράγματα buffaran το Void assault(R) και πλέον ο kha zix θα μπορεί να περνάει μέσα απο minions όταν μπαίνει σε stealth.

Γενικά αναμένω πτώση στο viability του kha zix. Ήδη είχε πέσει λόγω του W nerf αλλα εκεί που βρήκε “σπίτι” στη ζούγκλα τώρα κάνει λιγότερο damage σε monsters και το leap του γαργαλάει.  Όταν υπάρχουν ww/pantheon κτλ που είναι απείραχτοι νομίζω οτι θα προτιμούντται για assasin jungle σε σχέση με τον kha.

 

Buff στο health και στο range του Overload (Q) του Ryze. To range είναι απο τα λίγα αρνητικά πράγματα που έχει ο ryze. Πλέον μπορεί να τον δούμε ξανά σε κάποια matchups λόγω των παραπάνω buff.

 

 

Buff στο slow απο το Fracture (E) του Skarner και μείωση του mana cost για το Crystal Slash (Q). Δεν είναι αρκετά για να κάνουν τον reworked skarner εντελώς viable αλλα τουλάχιστον είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

 

Nerf στο AP ratio απο τα μανιτάρια του Teemo. Απο 0.8 σε 0.5 και πάλι θα είναι απίστευτα εκνευριστικά με ένα liandry’s, αλλα τουλάχιστον δε θα σε κάνουν one shot. Γενικά φαίνεται οτι η Riot δε θέλησε να επέμβει στο vision system οπότε απλά σιγά σιγά θα κάνει τον teemo μή viable.

 

 Nerf στο Shield(passive) του Yasuo. Πλέον σε max level shieldάρει για πολύ λιγότερο (470 απο 690) και το duration είναι 1,5 δευτερόλεπτο (απο 2). Απαραίτητη αλλαγή για να φύγει απο permaban state.

 

Γενικές αλλαγές

 

Πλέον όλα τα fear του παιχνιδιού (fiddle/nocturne/shaco) κάνουν και slow ώστε να μη τρέχει ο στόχος μας όπου να’ναι μακριά απο εμάς.

Καινούρια εικονίδια για την kayle και νέα particles για το Pick a card του Twisted fate. Έτσι όπως τα είδα νομίζω οτι γίνεται πολύ πιο απλός/εύκολος για κάποιον που δεν τον έχει ξαναπαίξει με αυτή τη μικροαλλαγή.

 

Items

 

Doran’s Shield: RIP. Λιγότερο health. Λιγότερο regen. Σε support μόνο και αυτό με το ζόρι.

 

Spirit stone items: Λιγότερο health και mana restore ανάλογα με το damage που κάνουμε, ΑΛΛΑ πλέον συμπεριλαμβάνεται για το restore 100% και το AOE damage.

Έτσι λοιπόν έμμεσα buffάρονται πολλοί mages (και όχι μόνο) και δε θα μου κάνει εντύπωση να δούμε πάλι jungle malzahar και διάφορα τέτοια όμορφα. Σιγά σιγά λογικά θα δούμε nerfs και σε wukong/pantheon και θα αλλάξει το assassin jungle meta.

 

Boots of mobility: RIP

 

Ruby Crystal: Φθηνότερο (400g) και δίνει 150health (απο 180). Πιθανή alternative επιλογή τώρα που το doran’s “έπεσε”. Supports με ruby crystal/pots και trinket και αναβάθμιση σε sightstone στο πρώτο back?

 

Sightstone: 800gold και 150health. Yup διευκολύνεται εντελώς αυτό το start/build.

 

Ruby sightstone: Λίγο περισσότερο gold cost αλλα περισσότερο health(400).

 

Support items (Spellthief, Relic shield, Ancient coin και οι αναβαθμίσεις τους): 

Σε γενικές γραμμές μειώθηκαν τα hp/mana regen όπου υπήρχαν και ενισχύεται η λογική του support γλάστρα, support front line και aggresive ranged support.

 

Αν θέλετε τα πλήρη patch notes δείτε εδώ

Για περαιτέρω ενημέρωση/support κτλ like us on facebook 🙂

Comments

comments