LoL – Patch notes 4.4


  Καινούριο Patch, καινούριες αλλαγές, nerfs, buffs, flavor of the month και πάμε να δούμε.

  Λίγα πράγματα γενικά χρίζουν προσοχής  σε αυτά τα notes, με 2-3 champions να είναι στο επίκεντρο και το σημαντικό nerf στο lich bane με ό,τι αυτό σημαίνει για τους ήρωες που το είχαν σαν βασικό item.

 

Champions

 


Rework. Οι αλλαγές είναι ΠΟΛΛΕΣ και σημαντικές στον kassadin. Γενικά ο assassin kassadin έχει εξαφανιστεί απο το παιχνίδι και ο τρόπος με τον οποίο θα παίζεται αλλάζει εντελώς. Ας τα δούμε ένα, ένα.

*Μεγαλύτερο auto attack range (150 απο 125)

Passive: *Ignores unit collision. 15% magic dmg reduction μετά τα resists. Οκ..

Null Sphere (Q): ΔΕΝ κάνει πλέον silence (κλαψ), έχει nerfαρισμένο base damage (+0.7ap) και δίνει ένα mini shield (με 0.3 ap ratio) για 1,5sec. Rip kass Q. Also (να ευχαριστήσω το φίλο γιάννη που το πρόσεξε), το q κάνει interrupt channeled spells όπως το ulti του malzahar/nunu/mf/janna/kata/ww και πολλών ακόμα

 

Nether blade (W): Έχει passive που κάνει 20(+0.1 AP ratio) damage στα auto attacks. Βοηθάει αρκετά με ένα level στα last hits. Κατα τα άλλα το active κανει το επόμενο auto attack να κάνει κάποιο base damage (+0.6ap ratio) και του επιστρέφει % απο το missing mana του. (40% όταν βαράει champions σε max level που είναι HUGE). Πολύ σημαντικό είναι οτι δεν έχει mana cost.

Force pulse (E): Base damage nerf. Κακό spell πέραν του slow.

Riftwalk (R): Πλέον παίρνει %max mana ratio. ΟΧΙ ap. Τα ulti stacks είναι max 4(απο 10) με μικρότερο cost και όταν πετυχαίνουμε κάποιον champion δεν έχουμε mana cost refund. Η πιο σημαντική αλλαγή όμως είναι στο cooldown που απο 5 πάει 3sec σε max level. Αυτό σημαίνει οτι με max cdr έχει 1,5sec cd. WAT? Ναι 1,5sec flash.

 

  Οκ και τι σημαίνουν όλα αυτά για τον kassadin; Αλλάζει εντελώς το gameplay του και ίσως ακόμα και ο ρόλος του. Ακόμα είναι weak pre6 αλλα με τις αλλαγές στο w και το shield στο Q τα πράγματα γίνονται λίγο πιο ανεκτά στο lane. Απο κει και πέρα μετα το 6 τα πράγματα μπερδεύονται. Μπορεί και πάλι να roamάρει σαν τρελός (και πολύ περισσότερο πλέον) αλλα με τα ratios/dmg του και χωρίς το silence, το roam δεν έχει ιδιαίτερο impact

  To W επιτρέπει πολύ πιο εύκολο Jungling αλλα με κακό εώς μηδενικό pre6 presence (ιδιαίτερα χωρίς silence). Να πώ οτι το W είναι και ΑΑ reset που βοηθάει πολύ στο jungling. Κάποιοι έπαιζαν και παλιότερα jungle kass. Είναι η επιστροφή;

  Top? Με ένα build τύπου ryze για το %mana και το tankiness ίσως και να μπορούσε, αλλα οι περισσότεροι top laners δε θα τον αφήσουν να πάρει ανάσα στο lane.

  Γενικά αυτό που βλέπω ειναι οτι ο kassadin δεν έχει πλέον σαφές lane και προορισμό. Το 1,5sec R cd ακούγεται τρομερά καλό για roaming/split pushing κτλ αλλα πρέπει ο kass να χωρέσει στο team comp και να εξυπηρετήσει ένα ρόλο μέχρι να φτάσει στο late game. Τα ap ratio πέραν του q είναι θλιβερά. Tanky mana/cdr builds είναι ο μόνος δρόμος που ακούγεται viable. Θα δείξει η νεκροψία.

 

  Μείωσαν το late game base damage απο το Q/W/R κατα ~25 για να μειώσουν λίγο το damage της support annie, αλλα ανέβασαν κατα 0.1 (0.8 απο 0.7) το ap ratio της. Αυτό σημαίνει nerf στη support annie και buff στη mid ap annie.

  Επίσης το Disintegrate (Q) έχει half cd αν σκοτώσει champion ή minion. Ακόμα ένα Ap annie nerf μιας και κάνει το Q farming ακόμα πιο εύκολο και την κάνει μια απο τις πιο safe laners για το mid λόγω του τεράστιου range της και του spammable q της (για όσους δεν ξέρουν, το q της δεν κοστίζει mana αν σκοτώσει minion)

  Ωραίες και λογικές αλλαγές για την annie που ίσως την δούμε παραπάνω σε άλλα lanes.

 

  *Ξερό damage nerf στα base values του Neurotoxin/Venomous bite (Q) και nerf και στο dmg vs monsters. Πιο αργό jungling λοιπόν.

  *Μικρότερο cooldown στο Rappel και μεγαλύτερο stun duration στο Cocoon(E). Αδιάφορες αλλαγές

  *Και τέλος περισσότερο health στα αραχνάκια (για να tankάρουν περισσότερο μιας και το jungling πλέον έγινε πιο αργό/δύσκολο)

  Η late game elise δεν νοιάζεται καθόλου. Η early game όμως πλέον θα έχει προβληματάκια.

 

  Ο Heimer για αρχή έχει ένα visual update. Κατα τα άλλα buffάρανε το Q του στο late game damage και του δώσανε λίγο παραπάνω movement speed. Καθόλου άσχημα. RAISE THEM.

 

 

  Επιτέλους buffs για ένα απο τους αγαπημένους μου ήρωες στο παιχνίδι. Το Caustic spittle (Q) πλέον είναι skill shot σε μια ευθεία γραμμή, κάνει %dmg reduction, έχει πολύ μεγαλύτερο range και πολύ μεγαλύτερο base damage. Για αρχή, ήταν που ήταν OP το kog στο aram, πλέον με E/Q θα κλαίει όλη η γή. Κατα τα άλλα επιτέλους το Q είναι χρηστικό και δυνατό spell και κάνει λίγο πιο viable το early game kog. Επίσης το W δεν έχει πλέον mana cost. 

 

Και κάποιες ακόμα μικροαλλαγές:

 

Nautilus:  Titan’s Wrath (W): Μικρότερο cooldown (18 σε όλα τα levels) και 15% bonus health ratio. ZzZzZzZ

 

Sivir: Μικροnerfs στο Q και στο W και buff στο mana που παίρνει απο το Spell shield (E). Αδιάφορες αλλαγές.

 

Skarner: Λίγο πλατύτερο και γρηγορότερο Fracture (E)

 

Thresh: Μικρή αλλα σημαντική αλλαγή. Οι ψυχές απο το passive μένουν για 8 δευτερόλεπτα αντί για 15. Αν και δεν του φαίνεται είναι καλό thresh nerf.

 

Tristana: Το Rapid fire(Q) δεν έχει mana cost. Nice.

 

Vi: Μικροnerfs στο base damange του Q (και buff στο ad ratio). Μεγαλύτερο cooldown στο Assault and battery (R) και μικροnerfs στο utility του για δευτερεύοντες στόχους (μικρότερο knock back σε όσους είναι γύρω απο τον κεντρικό στόχο)

 

Twisted fate, Fizz, Ezreal και Diana έχουνε μικροbuffs σε κάποια ap ratio για να ανταπεξέλθουν λόγω του lich bane nerf που ήταν απο τα βασικά τους items.

 

 

Items

 

 

  Nerf. Απο 50 +0.75ap ratio πλέον κάνει 75% base ad +0.5 ap ratio. To base damage σε γενικές γραμμές είναι το ίδιο και λίγο παραπάνω αν το υπολογίσουμε στους περισσότερους ήρωες. Το ap ratio όμως έπεσε κατα 0.25.

 

 

  Μισό λεπτό παραπάνω στην αρχή του παιχνιδιού για την εφαρμογή των trinkets. Αντι να ενεργοποιηθούν στα 90 δευτερόλεπτα, πλέον ενεργοποιούνται στα 120. Σημαντικά μικρότερο cooldown όταν θέλουμε να κάνουμε swap.

 

  Στο επόμενο patch θα μπεί και τρίτο αντικείμενο στο wriggle’s line. Προς το παρόν αδιάφορες αλλαγές σε ένα αδιάφορο item line, εν αναμονή του 4.5

 

Διάφορα

 

*Το teleport έχει μικρότερο cooldown όταν το χρησιμοποιούμε επάνω σε ένα turret (buff)

*Πολλές και διάφοες αλλαγές στα γραφικά των summoner spells

*Nerf στο renekton και τη syndra για το Twisted treeline

*Nerf στον talon, buff στον thresh για το dominion

 

  Αυτά τα όμορφα απο το 4.4. Σημαντικότερες οι αλλαγές στον kassadin, στην annie και στο kog. Τα trinkets επίσης θα αλλάξουν ΠΑΡΑ πολύ τα βαρετά lvl 1 fights στο competitive play.

  Αν θέλετε τα πλήρη patch notes μπορείτε να τα βρείτε εδώ


  Για να ενημερώνεστε άμεσα για νέα/ειδήσει κτλ και φυσικά για support, ρίξτε και ένα like στο facebook page μας.

  Cya.

Comments

comments