Νέες Health bars + Q&A για τις αλλαγές του S4.


  Ο RiotPwyff έκανε μια συλλογή απο τις πιο συχνές ερωτήσεις που αφορούν το jungle, το game flow και τα runes και εμείς σας τα παρουσιάζουμε με “δικά μας λόγια”. Οι αλλαγές έχουν ανακοινωθεί παλιότερα οπότε πολλές ερωτήσεις μπορεί να σας φανούν “άκυρες” αν δεν έχετε ασχοληθεί με το άθλημα, γι αυτό ποστάρω και το context της αλλαγής. Οι τίτλοι κάθε κατηγορίας είναι clickable για περισσότερα info. Δεν λένε και τίποτα extreme tbh… Sorry που οι ερωταπαντήσεις είναι τόσο derpy. Τα παράπονα στον Pwyff.

 

Game Flow

 

Tower Rewards

Turrets: The team-wide gold for destroying turrets is going down, but the gold given to the players directly responsible for destroying turrets is going up.

Πως λειτουργεί το tower kill participation? Μόνο όσοι έχουν κάνει damage θα παίρνουν το local gold;

  Όχι. Θα δίνει gold σε όσουν βοήθησαν με οποιοδήποτε τρόπο. Αυτό σημαίνει οτι οποιοσδήποτε βοήθησε με damage στο tower, με heal/shield σε οποιονδήποτε βαρούσε το tower κτλ θα μοιραστεί το gold (150g).

 

Και πώς μοιράζεται το local gold;

  150g μοιράζονται σε όσους βοήθησαν στο να πέσει το tower. Αν το ρίξει κάποιος solo παίρνει 150g, αν το ρίξουν δύο άτομα παίρνουν απο 75g κτλ κτλ

 

Και δεν υπάρχει πρόβλημα με ομάδες που θα το abusάρουν αυτό; Με το να βάζουν ας πούμε έναν μόνο παίκτη να ρίχνει το tower;

  Τα μειονεκτήματα είναι τρομερά πολλά ώστε να μας προβληματίσει κάτι τέτοιο. Το να στέλνεις μόνο του έναν mage/ad για 75gold παραπάνω δεν αξίζει σε καμία περίπτωση το ρίσκο.

 

Αν πάρει ένα minion το tower ενω δεν είναι κανένας κοντά;

  QQ σου. Αλλα γενικά το χρονικό όριο για το participaton είναι αρκετά μεγάλο οπότε αν αφήσει κάποιος με λίγα hp το tower για να πάει σε κάποιο objective δεν θα έχει θέμα.


Baron Buff

Baron: Baron buff is being shifted away from a team fighting bonus and towards more of a sieging bonus (think bonus movement speed or bonus damage to turrets)

Το νέο buff παίζει να είναι υπερβολικά Op για ομάδες που είναι ήδη μπροστά?

  Έχουμε αναστρέψει τις αλλαγές στο baron buff και είναι όπως είναι και στο live αυτή τη στιγμή. Αλλα αυτό που είδαμε στη φάση του testing είναι οτι χωρίς τα extra stats που δίνει το τωρινό buff είναι πιο εύκολο για μια ομάδα που είναι πίσω να ισορροπήσει το παιχνίδι.

 

Game Start Time Reduction

Minion and Jungle Spawn Timers: All minions and jungle camps will spawn earlier in the game.

Αν μειώσετε το χρόνο που spawnάρουν τα minions στην αρχή του παιχνιδιού, δεν περιορίζετε τις lvl 1 στρατηγικές;

  Οχι ιδιαίτερα. Με αυτές τις αλλαγές μπορούν να γίνουν όλες οι lvl 1 στρατηγικές που υπάρχουν. Ο στόχος είναι να μειώσουμε το χρόνο που έχουν οι ομάδες στη διάθεση τους και που στη τωρινή κατάσταση επιτρέπει την αλλαγή πολλών στρατηγικών, πριν ξεκινήσει το παιχνίδι.

 

Και τι θα γίνει με junglers όπως ο shaco και ο maokai που θέλουν χρόνο για να βάλουν saplings/traps?

  Tα buff camps βγαίνουν στο 1:35. Έχουν υπερ αρκετό χρόνο για να setάρουν.

 

Jungle

 

  • We’ll be adding an extra camp near blue buff and the wolf camp.

  • Jungle monsters will scale with champion levels

  • More gold flow options for junglers

 

Αφού το jungle θα δίνει xp και gold όσο τα solo lanes δεν θα δούμε περισσότερους carry junglers όπως ο jax να stompάρουν το σύμπαν;

  Το θέμα εδώ είναι κατα πόσο η ομάδα μπορεί να αντέξει χωρίς το jungle pressure. Πλέον οι ομάδες θα πρέπει να μάθουν να προσαρμόζονται και να επιλέγουν ανάμεσα σε carry και gang junglers και να αναγνωρίζουν τι και πώς θα αντιμετωπίσουν.

 

Με το νέο bonus xp απο το jungle παίζει να δούμε swaps μεταξύ laner/jungle ώστε να επανέλθει κάποιος ο οποίος έχει χάσει το lane?

  Αυτό είναι ένα πολύ ωραίο παράδειγμα στρατηγικής και ευρηματικότητας και θα ήταν πολύ ωραίο να συμβαίνει σε μόνιμη βάση.

 

Τώρα δεν θα είναι πιο δύσκολο το jungle; Δεν θα μπορεί να βοηθήσει το lane, οπότε πρέπει να χρησιμοποιηθεί το smite στο πρώτο camp.

  Θέλαμε να κρατήσουμε τους junglers στα ίδια επίπεδα δυσκολίας αλλα με κάποιες μικρές αλλαγές. Έτσι κάναμε ας πούμε το smite με πολύ μικρότερο cooldown ώστε να μην νιώθει ο jungler οτι πρέπει να το “κρατάει” για τα μεγάλα objectives.

 

Και οι double junglers? Μπορούν να κάνουν invade και να gangάρουν παντoύ.

  Ορίστε μια άλλη πολύ ωραία στρατηγική. Είμαστε ενθουσιασμένοι να δούμε τι θα γίνει με τη νέα season.

 

Τί γίνεται με το  jungle xp scaling αν κάποιος είναι afk?

  Οι afk βγαίνουν απο την εξίσωση.

 

 


Runes

 

  • So the first thing we want to do is tone down the oppressively strong runes. There are currently a small handful of runes that provide more than their fair share of base stats while crowding out most other options.

  • Another item on our to-do list for the new season is to establish a more consistent point where flat runes get beaten by runes that scale per level.

  • Properly dividing runes into their three major categories (offense, defense, and utility) is something we have as a long-term vision for this new season

Αν αλλάξετε ένα rune εντελώς ή το διαγράψετε, τι γίνεται;

  Δεν θα χάσετε τίποτα. Αν τυχόν διαγράψουμε κάποιο rune θα σας δώσουμε πρώτα πλήρες refund. Αν αλλάξουμε κάτι (ας πούμε ένα seal να το κάνουμε glyph) τότε το πιο πιθανό είναι να το σβήσουμε/κάνουμε refund και μετά να δημιουργήσουμε τη νέα έκδοση στην ίδια τιμή. Δεν είμαστε ακόμα σίγουροι τι θα γίνει με όλα αυτά.

 

Τα Quintessences δεν θα έχουν απαραίτητα focus στο defense/offense/utility ε;

  Yup. Θα μπορούν να είναι οτιδήποτε και θα προσπαθήσουμε τα πάντα να είναι ίδιας βαρύτητας ώστε να έχετε πραγματικές επιλογές για τον τρόπο που θέλετενα παίξετε έναν champion. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τα 3 quints να αντιστοιχούν σε 9 κανονικά runes ώστε να είναι πιο εύκολη η κατανομή των stats.

 

Τώρα που θα θα αλλάξουν τα armor/mr runes δεν θα είναι ευκολότερα τα all in στο lvl 1-2?

  Ο λόγος που αυτή τη στιγμή τα armor/mr runes είναι “απαραίτητα” είναι επειδή οι ήρωες έχουν χαμηλά base armor/mr. Γι αυτό σιγά σιγά θα προσαρμόσουμε τα base stats εκεί που πρέπει.

 

Και τι θα γίνει με τα seasonal runes? (runes απο halloween ας πούμε)

  Θα ακολουθήσουν την μοίρα του αντίστοιχου τους “original” rune.

 

 

Και μιας και είμαστε εδώ, πάρτε και τα καινούρια health bars.

 ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΟ Η TRISTANA ΕΧΕΙ 8Κ LIFE?

 

Comments

comments