RGH και GTA V. Σύντομος οδηγός


Λοιπόόόν.

Για να καταφέρω να ρίξω μια πρώτη ματιά στο GTA χρειάστηκε να μου βγεί πρώτα η ψυχή μιάς και η κονσόλα μου είχε παλιό dashboard και το GTA θέλει τουλάχιστοn dash 16202(ή 302 θα σας γελάσω). Όπως και νά’χει θα αναφέρω τι έκανα και τι προβλήματα αντιμετώπισα ώστε να βοηθήσω όποιον ακόμα παλεύει. Υπάρχουν υπερπλήρεις οδηγοί σε όλα τα γνωστά site αλλα δεν υπάρχει κάτι που να κάνει outline τα πάντα οπότε let’s go.

Για αρχή θεωρώ πως έχετε μια ιδέα του τι λειτουργεί και πώς στο xbox σας οπότε απλά θα πώ μια βασική σειρά διαδικασιών που πρέπει να ακολουθήσετε. Αν κάπου κολλάτε τα παιδιά στο 360gr είναι θεοί και μπορείτε να αναζητήσετε οποιαδήποτε λεπτομέρεια εκεί.

So:

1)Σημαντικό. Κατεβάζουμε και εγκαθιστούμε το dashlaunch 3.09 μιας και θα μας χρειαστεί αργότερα εφόσον το 16537 kernel δε δουλεύει με παλιότερες εκδόσεις και θα μπλέξουμε.

2)Κατεβάζουμε το Flash 360 (google) το βάζουμε σε ένα φλασάκι (φορμαρισμένο σε fat32) και το τρέχουμε μέσα απο το file manager. Κάνουμε ένα ΠΛΗΡΕΣ backup της Nand στην μπλέ οθόνη που θα εμφανιστεί και γυρνάμε στον Υπολογιστή.

3)Κατεβάζουμε το Jbuilder μαζί με το extra pack για 16537 dash και το τρέχουμε.

*Επιλέγουμε σαν source τη nand που τραβήξαμε και βάζουμε απο κάτω το CPUKEY της κονσόλας μας (μπορούμε να το δούμε ανοίγοντας την κονσόλα πατώντας eject). Επάνω δεξια επιλέγουμε Retail και κάνουμε create image.ΕΔΩ είχα ένα θέμα. Χρειάστηκε να κατεβάσω ένα pack “clean_smc” να κάνω rename το bin αρχείο του τύπου της κονσόλας μου trinity.bin->smc.bin και να το βάλω στο data folder του jbuilder. Ξαναπατώντας create image με ρώτησε να σβήσει η να κρατήσει το smc file. Πάτησα No (να το κρατήσει δηλαδή) και όλα έγιναν μια χαρά. Το image θα το βρούμε μέσα σε ένα φάκελο στο jbuilder ο οποίος έχει όνομα του serial της κονσόλας μας.

*Κάνουμε rename στο file που έχει όνομα updflash.bin και ξαναπάμε στο jbuilder. Διαλέγουμε πλέον σαν source το renamed file, βάζουμε πάλι το cpukey και επάνω δεξιά διαλέγουμε το hack το οποίο έχει η κονσόλα μας (rgh2 στην περίπτωση μου). Πατάμε create image, NO και πάλι όταν ρωτάει για το src και είμαστε έτοιμοι.

*Παίρνουμε το νέο αρχείο upflash.bin που δημιουργήθηκε, σε ένα fat32 φλασάκι, το βάζουμε στο xbox και ανοίγουμε την κονσόλα με eject ώστε να φορτώσει το xell. ΔΕΝ πατάμε κάτι και αρχίζει μετά απο λίγο η διαδικασία του flash. Λογικά όλα θα πάνε καλά και είμαστε σχεδόν έτοιμοι. Στην περίπτωση μου είχε 4 bad blocks. Φοβήθηκα αρκετά αλλα όλα δείχνουν ΟΚ οπότε τέλος καλό όλα καλά…

4)Ώρα για το game. To GTA είναι 2 discs. Θεωρώ οτι έχετε κάνει extract και τα 2 image όπως θα κάνατε με οποιοδήποτε άλλο game. Το disc 2 το βάζετε με τον κλασσικό τρόπο που βάζετε όλα τα standalone games. Μη το βάλετε σαν υποφάκελο. Θα είναι το main game. Κάντε ένα φάκελο Gta V βάλτε όλα τα περιεχόμενα του disc2 μέσα και τέλος.

Το disc 1 όμως έχει άλλη διαδικασία. Παίρνουμε τον φάκελο content και τον βάζουμε στον ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ μας σκληρό όπως βάζουμε τα xbla. Ουσιαστικά θεωρούνται dlc τα αρχεία και θέλουμε να τα βάλουμε κάτω απο τον φάκελο με τα 16μηδενικά. (Content/0000000000000000/) Εφόσον το κάνουμε αυτό ανοίγουμε το xm360 απο τον file manager και πάμε στο UNLOCK DLC και τα ξεκλειδώνουμε. Όχι unlock games γιατί δεν είναι εκεί. Στο Unlock DLC! Αν όλα έχουν γίνει σωστά λογικά θα μπορέσουμε να τρέξουμε κάποιο απο τα 2-3 game images που εμφανίστηκαν στο fsd και να μπούμε στο παιχνίδι.

Τέλος τέρμα.

Αν εξαιρέσουμε τη διαδικασία του γραψίματος της nand στο 360 όλα τα υπόλοιπα “συγχωρούν” άνετα και μπορούμε να διορθώσουμε οποιαδήποτε στραβή πρίν γράψουμε τη nand οπότε δε θέλει πολύ άγχος. Απλά ακολουθούμε όλες τις διαδικασίες ώστε να γράψουμε τη σωστά settαρισμένη nand μας με 16537 και να τελειώνουμε. Υπάρχει και μία ακόμη μέθοδος με αναβάθμιση Kernel μέσω δικτύου. Παίζει να είναι πολύ πιο αυτοματοποιημένη και απλή αλλα και με αυτή τη διαδικασία που περιγράφω παραπάνω δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Αναζητήστε τη στο site που ανέφερα παραπάνω.

Αυτά. Για οποιαδήποτε απορία feel free.

{fcomments}

Comments

comments